UMEDALENS IF
BADMINTON - BANDY - BORDTENNIS - FOTBOLL - FRIIDROTT - GYMNASTIK/DANS - ORIENTERING - SKIDOR - VETERANER

Kansliet

Kansliet finns i Sporthallen Musköten. Hos dem får du hjälp och svar på dina frågor om verksamheten

Kansliet har öppet vardagar 08.00-17.00, utom fredagar då det stänger 16.00. Lunch mellan 12.00-13.00.

Adressen är:

Umedalens IF, JA Linders väg 43

903 63 Umeå

Tel 090-14 87 90

Föreningen:  info@umedalensif.se

Kansliet: kansli@umedalensif.se

Hemsida: www.umedalensif.se

Kansliet har viss försäljning av UIF-material, overaller, fotbollsstrumpor mm. Titta gärna in och hälsa på.

Följande UIF-personal finns på kansliet:

Alexander Lindgren - Föreningschef, heltid. Ansvarig arbetsledning, ekonomi, verkställande tjänsteman i styrelsen.

Ove Nordin - AB UIF.

Thomas Forsberg - kanslist, heltid. Sektionerna, data, nätverk, Sportadmin, kundtjänst, lokal och plan bokning plus alltiallo.

Christina Ögren - kanslist, deltid 75 %. Redovisning, arkivering.

Mikael Eriksson heltid - vaktmästare. Fastighetsskötsel, underhåll, inköp Musköten, kundtjänst

Emma Björk heltid - vaktmästare. Fastighetsskötsel, underhåll, inköp Musköten, kundtjänst

Jonas Bengtsson - lokalvård/städ deltid 50 %

Innebandyföreningen IBK Dalen finns också inkvarterade på Musköten där de hyr lokaler för sin kanslipersonal.

I dagsläget arbetar följande personer åt Dalen; Urban Karlsson, Elias Eiremo, Elin Sandström, Abba Hagberg, Britt-Mari Olsson och Olov Johansson. Därutöver finns det ofta fler personer som arbetstränar, praktiserar kortare eller längre perioder.

Kontakt IBK Dalen.

kansli@ibkdalen.se