Info från föräldramötet
2019-04-26 08:40
Det var ju dessvärre bara ca 1/3 av barnen som var representerade på föräldramötet igår men de som hade möjlighet att delta fick ta del av informationen som alla kan läsa om i denna pdf>>

Kort summering:
Vi gick igenom och beslutade om de försäljningsuppdrag som vi kommer att genomföra och där rivstartar vi med försäljning av påsar! Alla familjer kommer inom kort att få hämta 12 paket påsar som man säljer för 65:-/paket vilket kommer att ge laget ca 9.000:- (Varje familj får faktura på 780:- )

Höstens uppdrag som vi kommer starta i god tid är försäljning av Ullmax där vi har 1600:- per familj som lägsta nivå att sälja för vilket kommer att ge laget ca 10.000:- Säljer vi mer så får vi såklart ännu mer pengar in på kontot. Info & säljblad kommer att delas ut första veckan i augusti.

Länk till filmen>> "Hur kan du som vuxen stötta barn som idrottar" Den är riktigt bra & ger oss alla en bra bild över hur vi ska agera runt våra barn.

Öppna punkter efter mötet:
  • Matchdagar är klara & ligger i kalendern men speltider för säsongens matcher är i skrivande stund inte klart.
  • Indelning av grupperna. Detta kommer att göras de närmsta dagarna så alla har möjlighet att planera och kanske även meddela om man är bortrest och önskar byta
  • Ev Jourledare?, om det kör ihop sig fullständigt för oss ledare. Inget krav, kan man så kan man.
  • Sponsorer?

Frågor eller synpunkter så tveka inte att höra av er till oss på nästa träning eller via mejl

Ha nu en trevlig helg allesammans

Mvh Ledarna Umedalen P10