Föräldramöte ikväll (Och träning)
2018-05-02 12:22
Påminner om föräldramöte ikväll den 2 Maj kl 18-19 då vi önskar att minst en förälder per barn kan närvara och där kommer vi dels presentera oss ledare men även få senaste nytt från Andreas Ågren som är barn och ungdomsutvecklare inom Umedalen, IBK Dalen samt Sandåkern. Sedan kommer vi gå igenom säsongens matcher & cup, träningsavgift samt uppdrag (Levande IP/Matchvärdar)

Det är drygt 20 barn som verkar komma på första träningen som är mellan 16 - 17:30 idag så ni som inte har svarat på kallelsen ännu vore vi superglada om ni kunde svara så vi lättare kan planera träningen.

Varmt välkomna Ledarna Umedalen P10
Umedalen.P10@icloud.com