Föräldramöte & säsongsstart
2018-04-24 23:24
Hej föräldrar med barn i Umedalen P10

Nu är det äntligen dags för fotbollssäsongen att dra igång efter en helt galen vinter. Vi sparkar igång med första träningen på onsdag den 2 maj kl 16:00-17:30 med inledande uppvärmning & fast teknikövning samt samling 16:30 (Detta för att barn/föräldrar som har svårt hinna till kl 16:00 vissa veckor ändå kan vara med) Vår andra träningstid är på fredagar mellan kl 17:00-18:30 och samma här att vi kommer köra med inledande uppvärmning & fast teknikövning med samling kl 17:30. (Separat kallelse kommer på detta)

Vi kommer även att ha föräldramöte den 2 Maj kl 18-19 då vi önskar att minst en förälder per barn kan närvara och där kommer vi dels presentera oss ledare men även få senaste nytt från Andreas Ågren som är barn och ungdomsutvecklare inom Umedalen, IBK Dalen samt Sandåkern. Sedan kommer vi gå igenom säsongens matcher & cup, träningsavgift samt uppdrag (Levande IP/Matchvärdar)

Varmt välkomna Ledarna Umedalen P10
Umedalen.P10@icloud.com